Wednesday 11 January 2012

Draga Jurnalule,

dupa ce m-am descuract tare bine cu sticla de vin de aseara, dimineata am observat ca pamantul se invarte! Da, stiu, o sa imi spui ca el se invarte si fara mine, dar azi am simtit pe pielea mea! Am reusit sa ma tarai pana la scoala, mi-am asezat funduletul in scaun, si am sperat sa nu se intample nimic neasteptat sau neplanificat pana la ora 12, cand as termina si m-as indrepta cu pasi rapizi spre un pat mare si cald, care abia astepata sa ma cuprinda!
Ghinion! Colega mea de dreapta e mult mai entuziasta decat prevede legea! Daca entuziasmul ar fi ilegal, ea sigur ar fi trebuit sa plateasca o amenda pentru depasirea limitei bunul simt in ceea ce priveste entuziasmul.
Am sa o numesc Colt de Tren, pentru ca asta ar fi traducerea numelui ei din olandeza in romana. Cel putin asa am inteles eu, din ce mi-a explicat ea. Numele original e Trijneke. Acum repeta-l cu voce tare!
Revenind la problema mea...Cu toate ca ar fi trebuit sa mi se ridice o statuie, pentru ca am reusit sa ma mentin intr-o stare de semi-alive, cu ce am fost rasplatita? Colega mea a vorbit aproape non-stop! Intr-o germana imbogatita cu accent olandez...si privindu-ma cu ochii ei albastri si blanzi, si asteptand o reactie din partea mea! Si din partea celorlalti. Pentru ca a avut o parere despre orice, a aprobat absolut orice, si a tinut sa mai amendeze cate o afirmatie, si sa ma intrebe ce cred eu despre asta. As fi putut sa fiu politicoasa si sa o intreb: 'may i kindly ask you to shut the fuck up', dar mi-a fost mila de fetisoara ei de pui de dinozaur. Si mai stiu ca are cele mai bune intentii. De altfel, datorita experientei vaste, stiu ca dupa o cantitate mare de alcool consumata, se prea poate intampla sa fii mahmura.
Ce am invatat eu dupa experienta zilei de azi? Ca vinul dupa bere e un chin!

No comments:

Post a Comment