Sunday 8 January 2012

Ultimul sezon ''Two and a half men''

e pentru mine mult mai mult decat dezamagitor!
Personajul nou, interpretat prea entuziast de Ashton Kutcher imi aduce aminte de un alt personaj interpretat tot de el, din That 70'S Show.

Walden nu e Charlie, cu toate ca au ceva in comun: casa din Malibu, un cont mare si 'pasiunea' pentru femei. Primul e mai sturliubatic, mai timpitzel, naiv si prostut, dar nu reuseste sa suplineasca farmecul lui Charlie. Vizionand episoadele, realizezi cat de mult iti lipseste amuzantul, misoginul, afemeiatul, unchiul, fratele, fiul, seful. 'Two and a half men' era un intreg cuprizandu-i in prima linie pe Charlie, Alan si Jake, apoi in linia a doua pe Evelyn, Judith, Berta, Rose si nu in ultimul rand, pe femeile din viata lui Charlie.

Eu una, am incheiat un capitol din viata mea. Capitolul ''Doi barbati si jumatate''. Am unul aproape perfect acasa, iar la ceilalti doi si jumatate o sa ma uit din cand in cand, la reluari. Imi pare rau, Ashton, nu am nimic personal cu tine, dar pur si simplu, nu ne potrivim. Poti sa intelegi, nu? Si ramanem prieteni?

No comments:

Post a Comment